Omlet francuski. Ekspresowe śniadanie!

Już dawno nie jadłam omletu. Mąż woli inne formy podawania jajek lub ewentualnie omlet na kolację. Dzisiaj jadłam śniadanie sama to szybciutko wyczarowałam omlecik. Kawałek chleba i dobrego swojskiego masła od babuli z targu. Takie śniadanie w pełni mnie satysfakcjonuje.

Kiedy mieszkałam we Włoszech zawsze jadłam słodkie śniadanie i prawie nigdy wytrawnych. W Polsce czy na Ukrainie odwrotnie. Zamiast omletu możecie zrobić jajeczne wrapy nadziewane czym dusza lubi. Także ekspresowe śniadanie które zrobicie w 5 minut. Zdążycie wypić na spokojnie poranną kawkę, a przepis znajdziecie poniżej. ⬇️⬇️⬇️

Jajeczne wrapy. Śniadanie dla zabieganych!


Czas przygotowania: 5 minut

Porcja: 1

Składniki:

* 2 swojskie jajka

* 1 łyżka wody

* masło

* sól, pieprz


1. Rozpuść masło na małym ogniu na patelni ilość wedle uznania. Ubij dokładnie jajka z łyżką wody. Wlej do masła jajka.

2. Mieszaj jajka aby lekko się ścięły. Jak rzadsza jajecznica. Rozprowadz masę po patelni.

3. Utrzymaj cały czas mały ogień aby omlet się nie przypiekał. Kiedy będzie można już podważyć róg omletu zawijaj go.

4. Omlet podawaj z ulubionymi dodatkami. U mnie chleb z masłem ewentualnie kilka pomidorków. Pycha!


Wpadnij również na mój instagram 🤗


Dodaj komentarz