Śniadaniowa zupa owocowa z jogurtem wzbogacona superfoods!

Czyż śniadanie mogłoby być bardziej proste? Oj tak! W parę minut wyczarujecie śniadanie z którym żaden dzień nie będzie starszny. Jego przygotowanie zajmie Wam parę minut, a superfoods doładują dodatkowo baterię.

Wybór owoców pada na Was. Ja dzisiaj postanowiłam na owoce z naszego ogródka które w przeciągu lata zamroziłam. Maliny, porzeczkę, wiśnie oraz jeżyny. Za każdym razem zupka będzie smakować inaczej i to jej uniwersalność zachęca!


Czas przygotowania: 5 minut

Porcja: 1

Składniki:

* 1 szklanka owoców na osobę

* 1/4 szklanki wody

* jogurt

* superfoods: maca, camu camu, jagody acai

* miód


1. Owoce z wodą włóż do garnka. Podgrzewaj owoce, ale nie doprowadzaj do wrzenia.

2. Możesz do słodzić od razu owoce lub polać finalnie. Z owocami mieszam jagody acai w proszku. Dodaj kilka łyżek jogurtu. Posyp z wierzchu wybranym superfoods. U mnie maca i camu camu.

3. Polej teraz miodem. Możesz dodać dodatkowo orzechy czy musli. Pycha!


Wpadnij również na mój instagram 🤗

Dodaj komentarz