Koktajl burakowo malinowy. Mój ulubiony!

Kiedy mieszkałam w Łodzi często po drodze do pracy kupowałam w małej knajpce podobny koktajl. Taka bomba witaminowa pobudza z rana. I jest świetną alternatywą jakiegokolwiek śniadania.

Trochę malin z naszych krzaków udało mi się zamrozić. A buraczki piekę raz na tydzień i na bieżąco wykorzystuje. A więc wszystkie składniki mam pod ręką. I kiedy czas mnie goni taki koktajl zawsze ląduje w mojej szklance. Wiadomo, że każdy składnik możecie zastąpić innym. Według waszego smaku i wyobraźni!


Czas przygotowania: 5 minut

Porcja: 1

Składniki:

* 100 g surowego albo pieczonego buraka

* 150 g malin

* 100 g banana

* mleko kokosowe, woda lub inny napój roślinny

* miód

* szczypta soli


1. Obierz buraka wrzuć do kielicha z owocami i szczyptą soli. Blenduj na gładki mus.

2. Dodawaj powoli mleko kokosowe do odpowiedniej konsystencji. Na koniec ewentualnie możesz posłodzić. Zabierz ze sobą do pracy!


Wpadnij również na mój instagram 🤗

Dodaj komentarz